Tar och lägger dit en liten blogg med, så att jag kan skriva lite om mig själv, fotograferingen och mitt liv. Här kan det handla om lite allt möjligt. Men det kommer nog sällan bli uppdaterat. Om det är något ni vill jag ska skriva om så är det bara och säga till. :) eller om det är några önskemål om bilder!  :)
7/13/2010 07:47:28 pm

Hanna!
NICE(Y)
:D

Reply
Isabelle Karlsson
7/16/2010 06:34:08 am

Åh, va fina biler. :)

Reply



Leave a Reply.

    Vem är hanna?

    Är en tjej på född 93 och fotografering är ett stort intresse i mitt liv. Utöver detta har jag ett stort intresse av idrott så som innebandy och fotboll. Studerar på stora segerstads naturbruksgymnasium!  något du vill veta är det bara att fråga. :)

    Arkiv

    October 2010
    August 2010
    July 2010

    Kategorier

    All
    Allmänt
    Foto
    Min Dag

    bloglovin

    RSS Feed