vara  lite extra duktig så slänger jag in ett inlägg om min dag.
Dagen har bestått av jobb ( det vill säga jordgubbsförsäljning i 7 timmar. )   Efter jag kommit hem igen, hör hanna av sig och jag åker ut till deras nya hem i hällaryd, kollar lite och sen drog vi och badade, kallt men olidligt skönt.
Efter att varit hemma med hanna så drog jag hem, nästan direkt drar jag ut på en promenad, ( ska försöka få ihop mina minst 10000 steg per dag (Y) )

aropå ingenting. är sjukt sugen på att börja spela innebandy igen, men vågar man testa på i ett lag där man inte känner någon?

ha det bra tills vidare.
7/16/2010 07:15:20 am

Svar; Tack så jättemycket! Uppskattar att du säger det :D

Och jag måste bara säga det att... Du fotar verkligen superbra du med! :)

Reply



Leave a Reply.

    Vem är hanna?

    Är en tjej på född 93 och fotografering är ett stort intresse i mitt liv. Utöver detta har jag ett stort intresse av idrott så som innebandy och fotboll. Studerar på stora segerstads naturbruksgymnasium!  något du vill veta är det bara att fråga. :)

    Arkiv

    October 2010
    August 2010
    July 2010

    Kategorier

    All
    Allmänt
    Foto
    Min Dag

    bloglovin

    RSS Feed